Hvad er anmeldelsesudvidelse

Anmeldesesudvidelse er en af flere annonceudvidelser, der kan gøres brug af, når der annonceres med Google AdWords. Anmeldelsesudvidelser må ikke forveksles med ratings, eller stjernebedømmelser i AdWords annoncerne. Anmeldelsesudvidelser er citater, der vises sammen med din annonce. Denne udvidelse tilføjes i ren tekst med en linje under annonceteksten. Den eller de anmeldelser, du tilføjer kan…

Details

Hvad er App-udvidelse

App-udvidelse er en af flere annonceudvidelser, der kan gøres brug af, når der annonceres med Google AdWords. App-udvidelser giver dig mulighed for at tilknytte din app til dine annoncer, gennem annonceudvidelser. Gennem denne udvidelse til kan linke direkte til din app, hvad enten det er en tablet- eller mobil-app – eller begge dele. Det er…

Details

Hvad er prisudvidelse

Prisudvidelse er en af flere annonceudvidelser, der kan gøres brug af, når der annonceres med Google AdWords. Prisudvidelser kan være med til at fange brugernes interesse for din annonce, hvis du mener, du har gode, konkurrencedygtige priser. Det kan samtidig være med til at eliminere klik fra brugere, der allerede i eksponeringsfasen, finder dine produkter…

Details

Hvad er adresseudvidelse

Adresseudvidelse er en af flere annonceudvidelser, der er tilgængelig, når der annonceres med Google AdWords. Har du en fysisk butik, eller er du på anden måde interesseret i at fortælle brugerne om, hvor du holder til, bør du bestemt anvende denne udvidelsesmulighed. Med Adresseudvidelse kan du få din eksakte lokation vist sammen med din annonce.…

Details

Hvad er SMS-udvidelse

SMS-udvidelse er en af flere annonceudvidelser, der kan anvendes, når man annoncerer med Google AdWords. SMS-udvidelse er en af de nyere features i Google AdWords, når det kommer til annonceudvidelser. I forvejen er SMS en stor del af hverdagen, hvorfor det kun gør dette tiltag endnu mere genialt. For nogle kan det være en let…

Details

Hvad er opkaldsudvidelse

Opkaldsudvidelse er én af flere annonceudvidelser, der er tilgængelig ved annoncering med Google AdWords. Med opkaldsudvidelse kan du tilføje dit telefonnummer direkte til din annonce, og dermed kan brugerne ringe dig op direkte her fra. Det er en intelligent måde at udvide sit konverteringspotentiale på, hvis man har en virksomhed, hvor telefonisk henvendelse er lig…

Details

Hvad er udvidelser med websiteinfo

Udvidelser med websiteinfo er en af flere annocneudvidelser, der kan anvendes, når du annoncerer med Google AdWords. Udvidelser med websiteinfo fremkommer sammen med din annonce i overskrifter. Denne udvidelse har til formål at fremhæve særlige egenskaber ved dine produkter eller de services, du tilbyder, som vist i eksemplet herunder.     Det er dog ikke…

Details

Hvad er infoudvidelser

Infoudvidelser er en af flere annonceudvidelser, der kan anvendes i forbindelse med Google AdWords. Infoudvidelser kan bruges til flere forskellige ting. De kan fungere som oplysninger om virksomheden eller mere som dedikerede USPer (unique selling proposition) som f.eks. gratis fragt, spar 50%, Danmarks bedste udvalg osv. Det er klart som USPer, jeg vil anbefale dig…

Details

Hvad er undersidelinks

Undersidelinks er en af flere annonceudvidelser i Google AdWords. Undersidelinks er en af de hyppigst anvendte udvidelser. Denne funktion gavner på flere områder, som alle gerne skulle ende ud i en høje klikrate (CTR). Med dette format kan du nemlig tilføje flere links til dine annoncer, som vil blive vist under selve annonceteksten. Disse links…

Details

Hvad er CTR

CTR står for ClickThrough Rate og omtales på dansk som Klikrate. CTR defineres som et procenttal, der angiver, hvor ofte de personer, der ser dine annoncer, ender med at klikke på dem. Typsik bruges CTR til at måle effektiviteten af dine annoncer, hvorfor man kan bruge CTR som en rettesnor for, om de pågældende annoncer klarer…

Details