Hvad er udvidet CPC (ECPC)

AdWords justerer automatisk dine manuelle bud, så der opnås så mange konverteringer som muligt. Udvidet CPC er også kendt under ECPC, som står for Enhanced Cost Per Click. ECPC er en budstrategi, der justerer din pris pr. klik (CPC), Formålet med dette er at maksimere antallet af konverteringer. Sådan virker det ECPC kombinerer manuel budgivning…

Details

Hvad er manuel CPC

Manuel CPC-budgivning er budgivning baseret på pris pr. klik. Denne giver dig mulighed for at angive en maksimumpris, du er villig til at betale, når en person klikker på dine AdWords-annoncer. Med denne metode betaler du kun, når en bruger er tilstrækkeligt interesseret, og rent faktisk klikke på din annonce. Hvis 100 personer ser din…

Details

Hvad er Business Manager

Arbejder du professionelt med Facebook, og eventuelt administrerer sider for kunder, er Business Manager helt essentielt. Gennem Business Manager er det nemlig muligt at styre flere sider, ligesom man kan styre flere annonce konti gennem værktøjet. Den helt store fordel ved at bruge Business Manager, at at man ikke er bundet op på personlige profiler,…

Details

Hvad er Facebook pixlen?

Facebook-pixlen er et lille stykke kode, der gør det muligt effektivt at målrette dine annoncer på Facebook mod brugere ud fra handlinger de har udført på dit website. Den placeres i koden på dit website, og efterfølgende kan du ramme de besøgende med budskaber baseret på en lang række parametre. Du kan eksempelvis målrette annoncer…

Details