Tager du din forretning seriøst, og vil du have det bedste udgangspunkt for, at dit site skal performe i søgemaskinerne? Så skal du have så mange indsigter som overhovedet muligt, og dem får du med den komplette SEO-analyse. Kontakt os for et tilbud!
SEO Analyse
En SEO-analyse kortlægger alle parametre, der påvirker et websites mulighed for at rangere højt i søgemaskiner. Google og de andre søgemaskiner vurderer flere hundrede parametre algoritmisk, når de skal afgøre, hvor i deres søgeindeks et website skal være repræsenteret, dvs. hvilken placering det skal have på de forskellige søgeord.
En SEO-analyse udarbejdes med andre ord for at få et komplet indblik i, hvilke parametre der kan skrues på for at opnå bedre placeringer i søgeresultaterne. En SEO-analyse er i sagens natur en meget omfattende analyse, der tager mange timer at udarbejde. Derfor er SEO-analyser som oftest opdelt i flere mindre analyser, der kombineret danner den fuldendte SEO-analyse. Hos Bondtofte ApS inddeles analysen i fire hovedområder, som tilsammen udgør den samlede SEO-analyse. Det er selvfølgelig muligt at bestille de fire analyser som enkeltstående analyser, hvis du eller dit firma vurderer, at der ikke er et aktuelt behov for den store og gennemarbejdede analyse.
I den samlede SEO-analyse beskrives og analyseres alle problematikker og alle muligheder for forbedringer, så hjemmesiden kan løftes. Alle de problematikker og muligheder, der opstilles i analysen, bliver gennemgået, og der vil naturligvis være konkret vejledning til, hvordan problematikkerne løses, og hvordan forbedringerne opnås.
Linkanlyse
En linkanalyse er en komplet analyse af alle websitets indgående backlinks. Den vil typisk fylde 40-50 A4-sider. Med en linkanalyse får du kortlagt alle de problematikker, der måtte være med dit websites backlink-profil, og alle de muligheder for forbedringer der måtte være. Med en linkanalyse i hånden får du og dit firma en klar strategi, der tager udgangspunkt i jeres nuværende linkprofil, og som viser, hvordan der skal arbejdes med linkbuilding fremadrettet.
Analysen kan også bruges til at vurdere jeres nuværende linkbuilding-leverandør og det arbejde, der bliver udført af denne. Er jeres website ramt af en linkstraf, eksempelvis Google Penguin, vil dette også blive belyst i en linkanalyse. Der stilles garanti for, at jeres website kommer tilbage i Googles søgeindeks igen, hvis de i analysen anførte problematikker bliver løst efter hensigten. Det er en garanti, som kun Bondtofte ApS tilbyder på det danske marked.
Klik her for at læse mere om linkanalyse
Søgeordsanalyse
En søgeordsanalyse giver jer den nødvendige indsigt i, hvordan jeres målgruppe bruger søgemaskinerne til at finde jeres website og de produkter og/eller services, I her tilbyder. Jo mere man ved om målgruppens søgeadfærd, des mere præcist kan den rammes, både via søgemaskinerne, men også når besøgende lander på websitet.
Eftersom at arbejdet med SEO i alle tilfælde bygger på specifikke søgeord og søgefraser, er søgeordsanalysen fundamentet i SEO-arbejdet. Derfor er det vigtigt, at der bliver lavet en grundig analyse for at opnå den bedste effekt på søgemaskinerne.
Klik her for at læse mere om søgeordsanalyse
Teknisk analyse
I en teknisk SEO-analyse identificeres tekniske problemstillinger på websitet – problemstillinger der kan gøre det svært, hvis ikke umuligt, for søgemaskiner som Google at indeksere og forstå websitet korrekt.
En teknisk SEO-analyse indeholder analyse og gennemgang af en lang række forhold. Analysen kortlægger alle tekniske problematikker og kommer med konkrete løsningsforslag. I en teknisk SEO-analyse påpeges muligheder for, hvordan I kan opnå en øget synlighed i søgeresultaterne, og dette kombineres med konkrete implementeringsforslag. En teknisk SEO-analyse vil typisk fylde 40-60 A4-sider.
Klik her for at læse mere om teknisk analyse
Indholdsanalyse
En indholdsanalyse er en komplet analyse af dit indhold. En indholdsanalyse har til formål at analysere og identificere svagheder og muligheder i det indhold, dit website er baseret på, ofte med udgangspunkt i en allerede udarbejdet søgeordsanalyse. Det er ikke kun websitets brødtekst, der bliver analyseret, men alle dele af dets indhold, først og fremmest sidetitler, Alt-tags, titler, URL-adresser, overskrifter, brugen af fed og kursiv, målretning af indholdet og redundant indhold.